Friday, January 19, 2018

How to mod Hikari Moji 1.0.5 mod apk for bluestacks



Hikari Moji.apk 1.0.5
Name: Hikari Moji.apk
ID: air.cc.watari.hikarimojiandroid
Version: 1.0.5
Size: 12 Mb



Hikari Moji Screen Preview

How to mod Hikari Moji 1.0.5 unlimited apk for android
How to mod Hikari Moji patch 1.0.5 apk for laptop
How to mod Hikari Moji patch 1.0.5 apk for bluestacks

How to setup Hikari Moji apk for android

- For Android 4.0 or higher:
Please to Settings, look down to Security, and select Unknown sources. Choosing this choice will enable to install apps download from the internet.
- For devices running on lower Android 4.0:
Please go to Settings - open the Applications option, and select Unknown sources, click OK on the popup alert.

Hikari Moji Details

You can draw your message in the air!
- Input your message.
- Hold smartphone and shake slowly in the dark place.
- You can see the shining message in the air. It's retro dot message.
Please take the photograph at a low shutter speed.
You can see amazing photograph where the shining message is reflected.

*Characters that can be input.
-------------
0123456789
!"#$%&'()=~|-^\@[]`{}*:;+/?\_<>,.
abcdefghijklmnopqrstuvwxyz
ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ
-------------
...and many Japanese characters.

What's new in Hikari Moji 1.0.5

SSL corresponded
Framerate 30fps => 60fps
Hikari Moji | 5 Reviewers | | Rating: 1.8

Download Hikari Moji 1.0.5 mod APK



Search terms:
How to mod Hikari Moji 1.0.5 unlimited apk for bluestacks
How to use Hikari Moji mod apk
How to mod Hikari Moji 1.0.5 apk
How to get Hikari Moji unlimited apk

Previous Post
Next Post